مسئول سازمان امور مالیاتی گفت: از پاداش‌های میلیونی مدیران خبر داشتیم و مالیات این پاداش‌ها دریافت شده است.

 مالیات پاداش‌های نجومی مدیران پرداخت شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سید کامل تقوی نژاد در حاشیه اجلاسیه اصناف در جمع خبرنگاران در مورد فیش حقوق میلیوتی و پاداش های میلیونی مدیران دولتی گفت: از پرداخت های میلیونی به مدیران اطلاع داشتیم، اما ضرورتی بر اعلام آن نمی دیدم، چرا که ما مسئول وصول مالیات هستیم و سایر بخش‌ها باید بر این موضوعات نظارت کنند. قطعا تمامی پرداخت ها از جمله پاداش مشمول ارایه مالیات است و مالیات آن را هم دریافت کرده ایم.

وی تصریح کرد: اگر فردی را سراغ دارید که مالیاتش را نپرداخته به ما معرفی کنید چرا که ذی‌حسابان مالیات افراد را مطابق جدول به سازمان امورمالیاتی ارایه می‌دهند که بخشی تا سقف یک میلیون و  هزار تومان350 معاف از مالیاف.بخشی تا ده درصد و بخشی تا بیست درصد است.

تقوی نژاد در توضیح بیشتر این مسئله ادامه داد: درگذشته مالیات حقوق افراد دولتی کمتر از غیردولتی‌ها بود ولی اکنون تا سقف هفت برابر حقوق مشمول 10 درصد و بیش از آن مشمول بیست درصد مالیات می شود.

وی در مورد نحوه تعیین مالیات اصناف در سال 94 گفت: با وصول مالیات سال 94 مبنا را براساس مالیات قطعی سال 93 قرار داده‌ایم و اگر  افرادی باشند که برگه قطعی سال 93 را نداشته باشند برگه قطعی سال 92 آنها ملاک عمل قرار می گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.